22.11.06

Krøpet til pinnekorset ...


Siden jeg ikke finner mine egne pinner så har jeg vært litt om meg - som det så pent heter - og spurt folk om jeg har kunnet låne pinner av dem. Og joda, folk har vært kjempegreie og lånt meg pinner. I størrelse 6,5 og oppover ;-/

Og når man låner så er man jo selvfølgelig hyggelig og sier "takk, det var akkurat det jeg trengte" (uten den ironiske undertonen som det fremstår med her ...). Men da jeg fikk lønning på mandag tenkte jeg at det var en av de tingene jeg faktisk ønsket meg, og så gikk jeg og kjøpte egne rundpinner. Finner jeg mine gamle igjen så får jeg heller gi dem bort til andre trengende. Nå skal det bli andre vester :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...