13.3.07

Superpenger fra Supernøtt


Hvem trenger penger, egentlig, når bytting er så mye morsommere? Tilbake til naturalhusholdningen?
Nja, så radikalt er det vel ikke, men bytting er det likevel.

Fra Supernøtt har jeg fått disse vakre mønsterskillerne (markører), og i bytte har hun fått garn fra Pinnsvin design via meg.

De er spesiallaget til meg. Og - hvis jeg får lov til å være å navngi dem så vil jeg kalle dem opp etter det grønne nordlyset jeg så over Bergen i fjor, altså Aurora. Siden det er to par så må vel det andre hete Borealis ... Men kjenner jeg Supernøtt har hun vel navngitt barna allerede, originalt selvfølgelig?

Premien til meg selv når jeg blir ferdig med fordypningsoppgaven min i april (*sukk*) er at jeg skal få lov til å begynne på dette sjalet.

Og ta i bruk de vakre mønsterskillerene.

1 kommentar:

  1. Godt å se at de har kommet til et godt hjem :-) Fine bilder du har tatt til familiealbumet!

    Garnet er i ferd med å bli en lue. Hurra for Bytteland hvor alt kan gå an!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...