8.6.07

Japanske mønsterbøker


Sterkt inspirert av QueenMudd har også jeg bestilt strikkebøker fra Japan. Siden japansken min er litt rusten har jeg bestilt de på engelsk gjennom YesAsia.com ;).
Jeg bestilte to bøker og de skal komme hit cirka 9. juli. Det er gratis å sende, og de to bøkene koster ca. 320 kroner tilsammen. Ingen pris å snakke om for oss som har fått fast jobb, med andre ord :)

Jeg vil også passe på å nevne at - også siden jeg har fått fast jobb ... - har oppgradert flickr.com kontoen min til pro. Dermed får jeg plass til å laste opp så mange bilder jeg vil, og jeg vil prøve å laste opp flere håndarbeidsbilder dit etter hvert. Jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal lage en lenke til feed'en, men kanskje du gjennomskuer systemet?
Uansett, jeg håper du stikker innom :)

3 kommentarer:

  1. Anonym8.6.07

    Oi - så spennende med japanske strikkebøker (og på engelsk da - kjekt!!) - lurte på hvor du har kjøpt de??

    SvarSlett
  2. Japansk strikkebok faktisk... Hvordan leser du de? Håper det er diagrammer der...?

    SvarSlett
  3. Gratulerer med fast jobb! Japanske strikkebøker høres veldig spennende ut :-)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...