20.9.07

Ferdig MS3 med bilder

Ja, sånn ser den ferdig ut. Skikkelig raring, men den er god og varm å ha over skuldrene :)


Det første bildet viser den før jeg vasket og strakk den. Dessverre er den veldig lang (og jeg har ikke strekkepinner) og jeg har bare en kort sofa. Så endene er faktisk ikke strukket, men det er ikke så viktig. Over skuldrene er den vakrere enn når den ligger flat på gulvet.

Alt i alt, summasumarum? Joda, det var veldig hyggelig at det fantes en dame som ville dele et mønster med meg og 6000 andre. Men hennes smak er ikke min smak, jeg syns det er en rar kreasjon. Men man skal ikke se bort fra at den vokser seg på meg :)

4 kommentarer:

  1. Hmmm dette skjalet var jo.........interessant.

    SvarSlett
  2. Anonym20.9.07

    Jeg syns det var kjempeflott det sjalet! Nydelig i hvitt!! Apropos Hemlock Ring Blanket; det er link til mønsteret på bloggen till Jared. Det er et gammelt duk-mønster som ligger på en gratis-side :o)

    Ja, og så kan du GLEEEEEDE deg til Ravelry, det er en herrrrlig verden!!

    SvarSlett
  3. Anonym22.9.07

    litt spesielt det sjalet, men det er jo litt fint også. jeg har forresten tagget deg, ta en tiit i bloggen min. ha en fin helg :)

    SvarSlett
  4. Smyger runt här och kikar även om jag inte skriver så mycket! tänkte bara säga att jag har snott bilderna du tog på mina näsduksfodral, behövde en snygg bild att skicka till några spekulanter och din var så mycket bättre än de jag lyckades ta.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...