12.9.07

FO. Hidcote Garden Shawl


Jeg føler meg bevisstløs i gjerningsøyeblikket. De siste 8 omgangene var et rent h***, og jeg var ikke tilstede. Hadde det ikke vært for at jeg hadde bestemt meg for at sjalet skulle gis bort til OktoberRosa 07 ville jeg lagt det til side - med fare for at jeg aldri ville tatt det opp igjen. Det var så stort, så mange masker på slutten ... Jeg tenker på Lacefreak som bruker en kveld på en omgang på sine sjal 8-0 Men, også hun må finne på annet mellom slagene.

Det er en lettelse å være ferdig. I morgen bløtlegger jeg det og strekker det på madrassen - det eneste her i huset som er stort nok.

Jeg syns det er rettferdig å få noen gratulasjoner ;)

8 kommentarer:

  1. Anonym12.9.07

    Bra jobba! Jeg bøyer meg i støvet for den innsatsen der!

    SvarSlett
  2. Anonym12.9.07

    Gratulerer! Du har gjort ein kjempeinnsats!! Å tenk å gi det bort då.. hatten av for det! :)

    SvarSlett
  3. Ja dette skjalet fortjener du jammen meg skryt for, nyelig ble det.

    Jeg er støtt og stadig innom bloggen din, du har en kjempekoselig strikkeblogg!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer - det er en kjempeflott bidrag til OktoberRosa :-)

    SvarSlett
  5. Anonym13.9.07

    Bøyer meg dypt i støvet! har oppskriften liggende her, hvor mye garn gikk med... var det ikke uruguay lace garnet du brukte da tro?

    utrolig lekkert!

    SvarSlett
  6. Anonym13.9.07

    Gratulerer så masse! :-D Heltmodig innsats. Jeg har lenge kikket på dette mønsteret, synes det er så utrolig fint! Men jeg kjenner at det skorter litt på motivasjonen etter å ha fulgt med på rapportene dine... Jeg har jo ikke en gang klart å få ferdig Kiri-sjalet!

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Flott innsats for ei god sak!

    SvarSlett
  8. Hei og gratulerer.
    Helt på sin plass med litt ros her ja, eller mye for den del. Sjalet ble kjempefint. Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...