16.6.08

Luer. Luer?

Jeg er ingen luestrikke påstår jeg, men blir overraska både over å strikke og å bruke dem ;D Kanskje fordi jeg har flytta til vinterkalde Oslo (fra regnfulle vintre i Bergen) er luer blitt mer aktuelle?
Dette er egentlig bare innledninga til enda en post om Irenesols flotte initiativ til oss strikkere, strikk luer til de som har mista håret pga cellegift.

Sjøl har jeg bare strikka to, en til et barn og en til en smurf (bildet til venstre ...). De er superenkle, og ikke i samme klasse som de andre som Irenesol har fått i postkassa si, men det viktigste, tenker jeg, er at folk kan velge sjøl hva som passer dem, fra det kompliserte og vakre til det enkle og praktiske.

Og mens jeg er i gang med luer ... jeg kom over denne musikkvideoen (se under). Det som slo meg er at Husfliden plutselig kan ha en millionbutikk underveis hvis de skjønner sitt eget beste :D

Enjoy :) (Og strikke mange flere luer og send dem til Irenesol!)



-- Red. --
Usj, glemte å si det er Irenesols bilde, og Ericas smurf nydelige gutt.

1 kommentar:

  1. Anonym19.6.08

    Smurfen min er bare skikkelig kul!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...