6.3.09

39 cm.

Så da er det bare 9 cm. igjen av et uendelig antall rettmasker ... det er litt kjedelig å strikke en bole, dere?
Dette skal bli en Mariusgenser, og bolen er bare rettmasker. 252 masker gang på gang på gang ... fin TV-strikking, og det går til og med an å ta et glass vin til ;)

Klager jeg? Nei, ikke egentlig, vil bare rapportere fra genserverdenen. Kanskje jeg får begynt på ermene før jeg reiser til Berlin neste uke?

A lot of garter stitches is going to lead to a sweater, a Marius. A better fit than the last sweater I made, I hope.

6 kommentarer:

  1. Velkommen etter - ferdig med bolen jeg også :-)

    SvarSlett
  2. Jo visst er det kjedelig med rettmasker i det uendelige... Men hold ut! Det blir (stort sett) bra til slutt, nemlig. Flink jente!

    SvarSlett
  3. Ser fram til et blogginnlegg om spennende garnbutikker i Berlin:-)

    SvarSlett
  4. Herlig, spør du meg. Bare strikke avgårde i fullt tempo, uten å tenke så mye som en halv tanke. Ammetåkestrikking. :P

    Men man må ha noen milepæler (ref. innlegget om den utålmodige strikker), ellers føles det jo som man aldri blir ferdig.

    SvarSlett
  5. Et passende arbeid foran tv'n...
    Den blir kjempeflott!

    For et utrolig flott kjøkken du har, så deilig med balkong rett utfra spiseplassen også!

    Ønsker deg en strikkende kreativ weekend!

    synnøve

    SvarSlett
  6. Anonym7.3.09

    ooo I can't wait to see this one! Marius will be watched to see how it develops!

    :)

    Happy Knitting Ann!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...