5.11.11

Å kjenne sine kunder

Første lov i markedsføring er å kjenne sine kunder - hvis du vil selge. Og hvis ikke Riga kjenner nordmenn godt - strikking og øl er vel våre egentlige nasjonalsporter, er det ikke? - så veit ikke jeg :)

Denne herlige reklamepakaten fant jeg i Oslo her om dagen. Det artige er at går man inn på nettstedet deres så er også strikkediagrammer brukt gjennomført i det grafiske uttrykket. Så ikke bare selger de strikking til strikkegale nordmenn, de har noe interessant å dele med deg også.
Godt jobba, Riga (å få meg til å skrive om en reklamekampanje) :)

7 kommentarer:

  1. Hihi, fristende reklame! Latvierne er jo også ganske så strikkegale (selv om jeg aldri klarte å finne en skikkelig bra garnbutikk i løpet av de årene jeg bodde i Riga!)

    Tror jeg snart må en tur til Riga for påfyll av votter, for det gidder jeg nemlig ikke strikke selv :D

    SvarSlett
  2. Hi hi, skøn betragtning!

    SvarSlett
  3. Åh nå MÅ jeg bare til Riga. Garn til meg, øl til Sambo. Perfekt!

    SvarSlett
  4. Anonym5.11.11

    Herlig! Må innrømme at da jeg var i Riga ble det bare garn - ikkeno øl. I alle fall nesten ikke... I alle fall ikke i forhold til garn. Det ble noen kilo med hjem!

    SvarSlett
  5. Har de noe garn det er verdt å få med seg da?

    SvarSlett
  6. Kul reklame! Har aldri vore i Riga, trur det må bli neste reisemål :)

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...