18.12.12

Fælt!

Som nevnt har Samlaget sendt meg to bøker av deres Klassisk barnestrikk, én av dem til utlodning. Og som nevnt kunne dere som hadde lyst til å være med vise meg deres fineste barnestrikk og så skulle jeg velge den jeg likte best.

Etter en lang kveld og 39 - alle flotte! - bidrag, var det 3 stykker som fikk flest poeng av kriteriene mine: Originalitet, søthetsfaktor, arbeid, helhet og funksjonalitet/brukervennlighet. Og husk, dette er mine subjektive kriterier.
Det var en vinner med 1 poeng mer enn de to andre, eller skal jeg kanskje si et halv poeng mer fordi den var litt liten, var den ikke - Reidun?

Her er den jeg valgte som den jeg likte best, Nøstebarn Goes Cars. Original fordi du har laget mønsteret sjøl, flotte bilder av genseren i bruk, mye jobb med mønsterstrikk og striper om hverandre, flott løsning på et problem, og en genser er jo alltids praktisk.

Kan jeg få slenge masse heder og ære til de to follow-uperne? Hadde Samlaget gitt meg to ekstra bøker hadde de vært deres, uten tvil, frk. Badegagkk med sin fantastisk flotte Ludvig-jakke (som jeg savna bilde på bruken) og Tori med sin Skinnvotten-genser.

Enjoy,og takk til alle som deltok med et flott strikketøy. Det var fælt på en god måte å få velge det jeg likte best.

7 kommentarer:

  1. Hurra!! Den var litt trang, men sønnen ble litt smalere da han begynte å gå. Derfor varte den hele vintersesongen i fjor :) I år er det bondegårdsgenser som gjelder, men den har jeg ikke somlet meg til å blogge enda. Kanskje jeg skal gjøre det nå....

    SvarSlett
  2. Gratulerer, Reidun, vel fortjent!

    Kan du ikke sende meg navn og adresse på theneedlelady@gmail.com så gir jeg beskjed til forlaget?

    SvarSlett
  3. Jeg synes du valgte ret! Den er fantastisk flot!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hederlig omtale :-)
    En verdig vinner, hadde ikke sett den genseren før, jeg. Jakka er nydelig, den har jeg lagt merke til tidligere.

    SvarSlett
  5. Tre flotte strikkeplagg, inspirerende!

    SvarSlett
  6. Anonym19.12.12

    Jøss, dette var jammen verdige kandidatar! Så flotte genserer:-)
    God jul pinneguri!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott vinner! Og skinnvotte genseren var knallfin! Love it! Desverre(?) har jeg ingen barn å vise jakka mi på. Verken egen eller andres i passende alder=P

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...