23.9.15

Store strikkebager til salgs

Jeg lover jeg aldri mer skal legge ut bager på en søndag. Jeg er imot søndagsåpne butikker og skal selvfølgelig ikke drive med søndagssalg sjøl heller.  Så neste gang jeg legger ut, blir det en onsdag, 1. oktober.
Da legger jeg ut mest store bager.

Bagen Løv
Noen av bagene vil det være to eller flere av, men antall, priser og bilder på alle bagene blir lagt ut kl 8, onsdag 1. oktober.

Som syntes ligger det 4 stk 100 grams-nøster fortsatt med noe plass. Bagene kan godt holde en jakke eller genser underveis, eller mange små nøster. Innmaten er i tynn, lys bomull, noe som gjør det lett å finne det som eventuelt ligger i bunnen. For det gjør det jo ...

2 stk Veskebag
Noen av bagene vil være stive (med vliselin mellom lagene), noen vil ha en tynn vatt mellom så den er litt tykkere enn bare stoffene, mens noen er bare stoffer (myke).

Arkitektens bag, Punka blomster og Melkebondens bag
Noen vil være fargeglade, noen mer nøytrale, noen vil være høye, noen brede og så er det noen få som er begge deler. Jeg håper det vil være noe for alle. Velkommen tilbake.

1 kommentar:

  1. De var kjempefine, lykke til med salget, det går nok som 'varme hveteboller' som vi sier her i Stavanger! Ha en herlig dag!

    SvarSlett

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...