8.2.16

Pop-opp-shop - Kattene fra Hong Kong

-- Takk, takk, det var det -- 

Jeg var så heldig å få noe flott, kraftig stoff med katter fra en venninne som har vært i Hong Kong. Så bagene heter selvfølgelig Kattene fra Hong Kong.

Når du ser dette innlegget, ta kontakt med meg på ann.myhre@gmail.com, og første mann til mølla ...

Jeg har to mellomstor til store bager og en mellomstor. Alle tre har glidelås og er fora med stoff tynt bomullsstoff på innsiden. Alle tre bagene har flat bunn.

Kattene fra Hong Kong - alle tre er solgte
Myke, men stivt stoff, kraftig fôr
270 for de to største, 250 for den minste + porto 35 kroner inkl MVA
Alle tre baggene, de største bakerst. 
Mellomstor til stor med blågrønt fôr, 270 + 36 kr i porto inkl. MVA
Mellomstor til stor med blågrønt fôr, 270 + 36 kr i porto inkl. MVA 
Mellomstor til stor med aprikosfarga fôr, 270 + 36 kr i porto inkl. MVA 
Solgt: Mellomstor med blågrønt- -og aprikosfarga  fôr, 250 + 36 kr i porto inkl. MVA
 Er du ikke fornøyd med bagen er det selvfølgelig full returrett. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir kjempeglad for alle kommentarer, selv om jeg ikke svarer hver i sær :)
Dessverre har jeg måtte skru på ordrebekreftelse fordi jeg får så innmari mye spam. Håper ikke dette gjør det altfor vanskelig for deg å kommentere.

Og lageret økte …

Eller lager? Er det noe hyggelig ord for alt det vakre garnet jeg har hjemme?  Mens jeg tenker litt mer på det ordet kan jeg fortelle om d...